30 May 2011

İlk beslenme programım-menüm

Metabolik balans (metabolic balance) a başlayalı 3 gün oldu. 27 Mayıs-30 Mayıs. Bu diyet başlangıcındaki 14 günlük sıkı dönemin çok önemli olduğu söylendi. Ve işte ilk üç günün özeti...



İlk 2 Gün Detoks : 27 mayıs akşamı tok karna kalın bağırsağı tetikleyici ismini veremeyeceğim bir hap içtim. 28 Mayıs' ta hem doktorumla ilk buluşmam hemde menümü ilk almaya gideceğim gündü. 28 Mayıs günü detoks 'umun ilk günüydü. Akşam içtiğim haptan sonra sabah bir boşaltım gerçekleşti. Daha sonra 28 Mayıs için menümde 1 KG Elma 3 öğüne eşit olarak bölerek yedim. birinci günün akşamı tekrar aynı haptan alarak yattım. İkinci gün içtiğim haptan sonra bir boşaltım daha gerçekleşti. Daha sonra 2. Gün menüm 29 Mayıs. 1,5 kg patates haşlaması. 3 öğüne eşit olarak bölerek yedim.

(İki günlük Detoks eğer diet yapmaya alışık bir bünyeniz varsa fazla etkilemiyor)


Detoks'tan sonra ilk gün : İlk günde menüm Sabah-Öğlen-Akşam 3 alternatifli bana özel Kırmızı etten arındırılmış güzel bir menüydü. Daha önceleri sık sık yemeye alışan bünyemi bu iki günlük detoks ile alıştırmış olsam gerek pek açlık ta hissetmiyordum. Sabah menüm için 100 Gr tavuk haşlama, 140 Gr sebze (marul,salatalık,domates) ve 40 Gr Çavdar ekmeğini yedim. Önemli olan yemeklere ilk olarak protein ile başlamak. Günde 3 tane meyve hakkınız var. Her gün bir elma Metabolik balans (metobolic-balance) ın olmazsa olmazı. Sabah kahvaltımdan sonra elmamı yedim. Benim kiloma göre günlük ortalama 4 Lt su tüketmem gerekiyormuş. Suyumu da itinayla içiyorum. Günde 3 öğün demiştim. Öğünlerin arasında mutlaka 5 saat geçmesi gerekiyor.4,5 saat olmuyor fakat 6-7 saat olabiliyor. Sabah kahvaltımı 7:30 da yapmıştım. Öğlen yemeğimi de saat 13:30 sularında yedim. Öğlen menüm ; 140 GR Balık, 130 GR Sebze, 40 GR ekmek, yemekten hemen sonra 120 GR kaysı. Bu menüyü de yedim. ve öğlen yemeği sularında içtiğim su miktarı yaklaşık 2,5 LT yi buldu. Akşam yemeğini henüz yemedim ama herhangi bir açlık belirtisi yok. Akşam menümde de 100 GR nohut, 130 GR sebze, 40 GR ekmek ve 1 meyvem var.


Devamı gelecek.


14 yorum:

  1. merhabalar 14 günün sonunda 6 kilo verdik. çok mutluyuz . siz verdiğiniz 25 kiloyu ne kadar zamanda verdiniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben 2 öğün müsli bir öğün istediğimi yiyerek 10 günde 7 kilo verdim. geri de almıyorum. bunun artısı ne ki? ücretlerden de hiç bahsedilmemiş. müsli 15 tl. metabolic balance 2500 tl. buyrun buradan yakın şimdi.

      Sil
  2. Merhaba. Sizin adınıza çok sevindim. Ben verdiğim 25 kiloyu toplamda 5 ayda vermiştim. Başarınızın ve azminizin devam etmesini diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba şu an kilolariniz ne durumda tekrar geri aldınız mi?

      Sil
    2. Tekrardan kilo aldınız mı. Kişiye özel deniliyor ama sabah, öğlen,akşam menüleri aynı gibi geldi bana. Sabah yoğurt elma çavdar ekmegi, öğlen beyaz et sebze meyve ve ekmek,akşam ise kuru baklagil. ... meyve elma ve Mango. Diğer diyet listeleri de öyle kişiye özel deniliyor ama herkesin listesi ayni

      Sil
  3. merhaba.ben de programa katılsam mı dıye dusunmekteyım.tereddutlerım uar.benım yememın sebebı duygusal aclık.boşluk ue sıkıntıdan.bu program ne kadar etkılı olur.en az 40kg uermem lazım.acıkcası sabah tavuk yemek benı düşundurdu.su an hala kilonuzu koruyormusunuz?

    YanıtlaSil
  4. Deniz hanım merhaba ; Maalesef metabolik balans programına devam etmiyorum. Fakat yakın zamanda başlayacağım ve bloğumdan duyuracağım. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  5. Neden devam etmiyosuuz ...tekrar kilo mu aldiniz

    YanıtlaSil
  6. Ben de baslamayi dusunuyorum merak ettim tekrar aldiniz mi kilolarinizi

    YanıtlaSil
  7. Neden devam etmiyosuuz ...tekrar kilo mu aldiniz

    YanıtlaSil
  8. Sizinle Ayrıntılı konuşma Fırsatı bulursam çok sevinirim bende yapmak istiyorum çok araştırdım ama yardımcı olursanız çok sevınırım 10 kılo vermek istiyorum

    YanıtlaSil
  9. Sizinle Ayrıntılı konuşma Fırsatı bulursam çok sevinirim bende yapmak istiyorum çok araştırdım ama yardımcı olursanız çok sevınırım 10 kılo vermek istiyorum

    YanıtlaSil
  10. Yazınızın devamı gelmemiş ama

    YanıtlaSil
  11. merhabalar bende metebolik balans diyeti uyguladım. diyetisyene gittim kilo verememiştim ama bu diyetle 16 kg verdim. ilk başta diyete uygun alışveriş yapmak ve dolabınızı bu diyete uygun hale getirmek önemli. 2 yıl kadar hiç kilo almadım bıraktığım halde. ancak sonraları akşam çayın yanında atıştırmalarım ve aşırı uygunsuz yemek yeme düzeniyle 5 kg geri aldım. az bile aldığımı söyleyebilirim. bu hafta sonu tekrar aldıklarımı geri vermek üzere yine başlayacağım. alışverişimi yaptıktan sonra

    YanıtlaSil

İnsanlar sizin yorumlarınızı önemsiyor; Lütfen yorumunuzu bırakınız.