6 Tem 2011

Metabolizmanın yavaşlaması ve hastalıklar silsilesi

Metabolizmanın yavaşlamasının beraberinde bir takım hastalıkları da getirdiği gerçeği hepimiz tarafından biliniyordur. Metabolic Balance diyetim içerisinde beslenme programım dahilinde metabolizmamı hızlandırmaya yarayacak tamamen bana özel gıdalardan oluşan bir listem mevcut. Bu beslenme programındaki besinlerin elbette bir de yenme şekilleri var. Bütün yönergeleri takip ederek adım adım  (step by step) programımı uyguladığımda herşeyin bir anda değiştiğini farkettim. 2. haftadan sonra daha da belirgin bir fark olduğunu ve bu farkı hissetmemenin mümkün olmadığını da söylemek istiyorum.

Metabolizma eğer hızlı çalışıyorsa vücut herhangi bir sıkıntı yaşamıyor.

Metabolizmanın yavaşlaması ise bir takım hastalıklara davetiye çıkartarak vücudunuzu bu hastalıklara hazır duruma getiriyor. İşte şimdi sizlere daha önce benim de yaşadığım bir takım sıkıntılar ve hastalıklarla ilgili internette araştırma yaparken bulmuş olduğum bir videoyu tavsiye etmek istiyorum. Video Uzman.tv'den alıntılanmış olup Metabolizmanın yavaşlaması ve hastalıklar silsilesi ni anlatmaktadır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İnsanlar sizin yorumlarınızı önemsiyor; Lütfen yorumunuzu bırakınız.