8 Ağu 2011

Ramazan ve Metabolik Balans

11 ayın sultanı olan Ramazan ayı'nın neredeyse bir haftasını geride bıraktığımız şu günlerde hız kesmeden devam eden bir diğer durum ise devam etmekte olduğum Metabolik Balans diyeti. Evet Ramazan ve Metabolik Balans denkleminden bahsetmek istiyorum sizlere bu makalede. Bu sene Ramazan-ı Şerif; günlerin uzun ve sıcak olduğu bir yaz mevsimine denk geldi. Ama çok şükür azmimiz ve sabrımız devam ediyor. Metabolik balans ile diyet yapmak demiyorum artık adına, alışkanlıklarını köklü olarak değiştirmek diyorum. Ramazanda da metabolik balans diyetime devam ediyorum. Toplam yediğim yemekleri 2 öğüne böldüm. İftar ve Sahur olmak üzere iki kere yiyorum. Fakat şöyle bir realite var normalde içmem gereken sudan biraz daha fazlasını içmem gerekiyor.

Doktorum sayın ; Dr. Nilüfer Soner-ALTUNTAŞ hanıma en son 06.08.2011 tarihinde gittim. Tartı sonuçlarıma göre toplam 3.3 kg daha vermişim ve toplamda verdiğim kilo : 17.1 kilo olmuş. Artık 17.1 kilo vermiş 115,7 kiloya düşmüşüm.

Darısı sizinde başınıza diyorum ve Ramazan-ı Şerifinizi en içten dileklerimle tebrik ediyorum,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İnsanlar sizin yorumlarınızı önemsiyor; Lütfen yorumunuzu bırakınız.