3 Haz 2011

Diyette altın dönem (metabolik balans)

30.05.2011 Pazartesi günü başladığım Metabolik Balans (metabolic-balance) diyetimde 5. günümdeyim. 5 gündür hiç tartıya çıkmadım. Yarın doktoruma gideceğim ve ilk tartım orada olacak. Heyecanla yarını bekliyorum. Hafta sonu ilk izlenimlerimi gönderemezsem Pazartesi günü mutlaka göndereceğim. Bu arada İstanbul'da Tam Çavdar ekmeği bulabilmek gerçekten çok güç onu anladım. Metabolizmamı çalıştırmak için bana verilen listemde bulunan besin grupları içerisinden çok güzel bir çorba hazırladım dün.

Çorbamın tarifini veriyorum :
100 Gram yeşil mercimek
1 Domates
50 Gram Soğan
Biraz Maydanoz

Hazırlanışı :
Domatesleri rendeledim, soğanla birlikte yağsız bir şekilde biraz öldürdüm. Mercimeği de bir yandan kaynattım. En son hepsini buluşturdum ve tamamen piştiğinde üzerine ince kıyılmış maydanozları döktüm. Bu akşam yemeğimdi. Yaklaşık 2 kase çorba oldu.

Bu menünün metobolizmam üzerinde çok olumlu etkileri oldu.
Önemli not : öğünlerim sabah-öğlen-akşam olmak üzere 3, aralarındaki zaman en az 5 en çok 7. Bol su.

Yarın ilk tartı bilgilerimi gireceğim arkadaşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İnsanlar sizin yorumlarınızı önemsiyor; Lütfen yorumunuzu bırakınız.