6 Haz 2011

Hangi arada verdim bu kiloları ?

Başladığım metabolik balans (metabolic-balance) serüvenimde doktorumun kontrolünde ilk bir haftayı sıkıntısız ve hiçbir şekilde açlık çekmeden tamamladım. Her gün 3 öğün yedim, öğünlerimin arası en az 5 saat oldu, bol bol su içtim (bana önerilen kadar). Henüz sıkı bir dönemdeyim, yağsız yiyorum yiyeceklerimi ama pek etkilendiğimi söyleyemem.

Gelelim merakla beklediğimiz kaç kilo verdiğim gerçeğine :) sadete geliyorum ve ilk verilerimle sonraki hafta verilerimi aşağıda size sunuyorum. Ve takipçi olarak yorumlarınızı ve tepkilerinizi bekliyorum.



Tarih Boy Kilo Fazlalık Yağ (%) Yağ (Kg) Kas (Kg) Su (Kg)
31.05.2011 169 132,8 46,5 34,5 45,8 87 63,7
04.06.2011 169 128,2 44,9 37,6 48,2 80 58,6


Evet arkadaşlar gördüğünüz gibi ilk verilerim bunlar. Bu durumda ne oluyor ;  Toplam : 4,60 Kg vermiş oluyorum. Tabii bu ilk hafta verilerinin içinde detoks ve sıvı kaybı da var. İlk haftalarda metabolizma yağ kaybını amorte edemiyormuş, sonraki haftalarda daha belirgin halde yağlardan yakıyormuşsunuz.

Haftaya Cumartesi yine doktoruma gideceğim;

Detayları buradan paylaşırım. Yorum ve desteklerinizi bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İnsanlar sizin yorumlarınızı önemsiyor; Lütfen yorumunuzu bırakınız.