1 Haz 2011

Gram gram yiyip kilo kilo vermek

Merak ediyorum; diyete başlayalı 3 gün oluyor, ölçülerim hep gramla. Bu diyete başlamadan önce bir mutfak tartısı almanızı tavsiye ederim. Tabi bir de sabırlı bir eş gerekiyor ölçülerinizi ve öğünlerinizi hazırlayacak. :)

Gerçekten açlık sıkıntım yok. Bugün sabah ıspanaklı yumurta ekmek ve elma yedim. öyle doymuşum ki işyerine geldiğimde sade bir soda içtim düşünün artık.

En çok merak ettiğim doktoruma ilk takip ve kontrol için gideceğim 04.06.2011 Cumartesi günü. Cumartesi günü gittiğimde ilk bilgilerimi ve dietin ilk haftası sonu olan bilgilerimi buradan paylaşacağım.

Hayırlısı olur inşallah.
Bakalım gram gram yiyip Kilo Kilo verebilecek miyiz...

1 yorum:

  1. Farklı metodlar ile çok yol denedim ve tek sonuç aldım, organik olmayan yani doğal sürece etkide bulunan her yöntem başarısız oluyor. İlaç kullanarak 6 kilo verdim ilaç bitti 10 kilo aldım :) Anladığım kadarı ile bu sitede doğal süreçte bir zayıflama izleyeceğiz. Takipçin olacağım.

    YanıtlaSil

İnsanlar sizin yorumlarınızı önemsiyor; Lütfen yorumunuzu bırakınız.