14 Haz 2011

İpucu : Neler yiyelim, nelerden uzak duralım

Sevgili okurlarım; bu makalemde sizlere metabolik balans diyetime devam ederken nelere dikkat ettiğim konusunda ipuçları vermeye çalışacağım. Bu ipuçları metabolizmanın rahat ve düzenli çalışabilmesi için olmazsa olmazlar listesi gibi de görülebilir.


IN ' lerim :

- Tuzumu deniz tuzu kullanıyorum.
- Bir öğünde tek bir çeşit meyve yiyorum.
- Salatalarımı sirke ve zeytinyağı ile tatlandırıyorum.
- Şekersiz olmak kaydıyla sınırsızca çay içebiliyorum.

OUT ' larım :  


- Kola ve diyet kola.
- Beyaz ekmek
- Kızartmalar
- Mantı :)
- Kırmızı et (kollesterol) ümden dolayı bir süre.

Bu düzen üzere metabolizmamı düzenleme yolunda inşallah ilerlemeye devam edeceğim; bakalım zaman ne gösterecek.

Dün itibariyle akşamları 45 dakika yürüyüşüme de başladım. Zorlanmadan 45 dakika yürüdüm.

Herşey daha güzel olacak

1 yorum:

  1. Kutlarım sizi :)) izlemeye devam edeceğim,başarılar diliyorum .))

    YanıtlaSil

İnsanlar sizin yorumlarınızı önemsiyor; Lütfen yorumunuzu bırakınız.