2 Haz 2011

Metabolizmam Çalışır Mı?

Diyete başlarken içimde hep bir şüphe olurdu; metabolizmam çalışır mı? sıkıntı yaşar mıyım? Daha önceki at gözlüğü ile yaptığım diyetlerde ilk 3 ay herhangi bir sıkıntı yaşamazdım, fakat sonra hep kabızlık, şişkinlik tuvalete çıkamama gibi sorunlarla karşılaşırdım. En son uyguladığım düşük kalori diyetinden de bahsetmiştim buradan okuyabilirsiniz.

Bu Metabolik Balans (metabolic-balance) serüvenimde bu tür durumlarla karşı karşıya kalmayacağımı umuyor, adım adım bütün aşamalarımı size aktarmayı planlıyorum.

Umarım faydalı olur.

Bugün yemek menüm ;
Sabah kahvaltıda tavuk haşlama ve sebze yedim, akşam yemeğine çok güzel bir yeşil mercimek çorbam var, öğlen balık ve sebzem var. Bol su.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İnsanlar sizin yorumlarınızı önemsiyor; Lütfen yorumunuzu bırakınız.